Simona Halep (2 WTA) a încheiat colaborarea cu Adidas după patru ani, fiindcă nemţii n-au fost de acord cu pretenţiile ei financiare. În schimb, ea a reuşit să obţină ce şi-a dorit de la gigantul american.
Simona Halep s-a antrenat, vineri dimineată la Cluj, purtând echipament Nike, confirmând astfel că s-a înţeles cu noul ei sponsor. Anunţul oficial va fi făcut în curând, după cum constănţeanca a explicat aici.
A doua jucătoare a lumii a fost nevoită să aştepte două luni, între momentul în care a încheiat conturile cu Adidas şi cel în care a bătut palma cu Nike. Aşteptarea a meritat însă, având în vedere că Simona a obţinut ce şi-a dorit.
Halep a solicitat ca Adidas să-i dea un contract de două milioane de euro pe sezon, dublu faţă de acordul aflat în vigoare până în 2017. Când nemţii au zis nu, românca s-a orientat spre alte piste. S-a scris că a negociat cu Under Armour, Lacoste, New Balance şi Nike. Era clar însă că doar Nike, cel mai mare brand sportiv din lume, poate investi sume care să se apropie de pretenţiile Simonei.
Iar acest lucru s-a şi întâmplat! În contul acordului pe care îl va avea cu Nike, Halep va încasa între 1,6 milioane şi 2 milioane de euro. Suma exactă se va stabili şi în funcţie de performanţele sportive pe care le va avea Simona în acest sezon.