Cu doar trei zile înainte de referendumul care va hotărâ traseul Marii Britanii, tot mai multe entități se implică în lupta cruntă dintre cele două tabere. După ce zilele trecute principalele ziare din Regatul unit și-au făcut publică poziția, pro sau contra rămânerii în spațiul european, astăzi a fost rândul unei companii din România să intre în luptă.
O companie românească, numită Smartlink Communications a lansat, luni, 20 iunie, “din inima Bucureştiului”, “o contribuţie modestă şi onestă” la campania pentru referendumul din Marea Britanie.
“Vă iubim, UK, vă admirăm, şi am dori să rămâneţi în Europa! Conduceţi, nu plecaţi”, este îndemnul românilor pentru britanici.
“Scopul nostru este să mobilizăm comunităţile de europeni veniţi în UK de pe continent să vină la vot, ţintind în primul rând două comunităţi mari: polonezii şi românii. Unii au şi cetăţenie britanică, alţii nu, dar cu siguranţă marea lor majoritate sunt oameni activi şi respectaţi în comunităţile lor. Campania Leave a demonizat imigraţia, e momentul ca «imigranţii» să se mobilizeze la vot”, a declarat pentru publicația economica.net Radu Magdin, Brand Ambassador la Smartlink Communications.
Compania Smartlink încurajează românii cu cetăţenie britanică sau pe cei care au prieteni în Marea Britanie să se mobilizeze pe 23 iunie: “fiecare vot contează”. Compania românească a realizat și un scurt filmuleț în care îi îndemnă pe britanici să rămână în Europa.